Lo-tech & hi-tech

by - 12/21/2012

Aseară a avut loc o adunare de forţe şi poziţii. Eu, o fostă ingineră, actuală creatoare de bob de mac şi Petersen, actual inginer, viitor părinte de bob de mac. Am fost tare bucuroasă când poştaşul a adus noul monitor pentru laptop (după nişte investigaţii, asta am considerat că-i buba cu el), aşa că din exces de entuziasm am făcut o tare bună plăcintă cu brânză dulce şi stafide (reţeta am luat-o de aici). Petersen s-a ocupat de partea tehnică a procesului, dându-i şi eu o mână (inginerească) de ajutor.


Şi ta-daa! Fail! N-a mers, laptopului nu i-a placut noua piesă şi a respins-o. Laptop cu fiţe. Aşa că n-a rămas decât să ne bucurăm, calmându-ne, de câte o felie de tartă şi un ceai cald. Vorba aia, noi să fim sănătoşi, că pe celelalte le rezolvăm cumva.


O recomandare de la mine: umplutura de brânză eu am adaptat-o un pic: neavând griş la îndemână, am pus 2 linguri de făină şi alte 2 de pudră de migdale, pentru că branza pe care am folosit-o era foarte subţire. În plus pentru forma rotundă de tartă am folosit jumătate din ingredientele din reţeta originală. Şi un sfat de la Petersen: graba strică treaba; după alte câteva ore bune de investigaţii se pare că problema vine de la un condensator. Aşa că laptopul mai are o şansă să fie cooperant şi cuminte şi să se facă bine.

Să aveţi o zi bună şi hai, lăsaţi sfârşitul lumii în pace, pentru că avem alte lucruri mai serioase şi importante de făcut.

You May Also Like

1 commentarii