Din vechi in nou (bis) : 2 Fotolii

by - 12/12/2009

Am tinut aproape in ascuns un proiect la care am lucrat consiincios in ultima vreme. Totul a inceput asta vara, imediat dupa intoarcere de la Berlin, cand, intamplator pe scara blocului am vazut 2 fotolii vechi.


Instantaneu mi-am dorit sa le adopt, in cazul in care stateau acolo pentru a fi aruncate sau sa le ia cineva. Intr-adevar, mai tarziu, chiar fostul lor proprietar ne-a spus ca daca le vrem, sunt ale noastre. Mare bucurie. Cred ca am mai spus ca am o atractie speciala pentru lucrurile vechi si mai mult pentru cele care necesita o reconditionare (aceasta manie mi se trage de la haine :) ). Ce m-a atras la ele a fost ca aveau ceva din stilul retro al anilor 60'/70', cu manerele din lemn, simple, geometrice.

Procesul de reconditionare a fost luung, intrerupt de diverse alte proiectele, dar iata-le acum intr-o noua infatisare :)

Va rog, va invit sa luati loc :)



(Intr-un post ce va urma o sa vin cu detalii despre cum a decurs totul..., pentru cei pasionati ca mine).

Update: vedeţi aici întreg tutorialul despre cum a decurs recondiţionarea: Tutorial: Din vechi în nou - cele două fotolii

You May Also Like

6 commentarii

  1. buna! ori n-ai mai scris despre subiectul asta, ori n-am cautat eu cu atentie. eram pe cale sa arunc 2 fotolii identice cu ale tale, dar cand am gasit intamplator postul tau, m-am razgandit imediat! ce zici, ma poti ajuta cu cateva idei, sfaturi despre cum a decurs transformarea?
    ms frumos! o zi buna,

    RăspundețiȘtergere
  2. nu, nu Irina, să nu le arunci! :)
    Da, ştiu că am spus ca urmează şi partea detaliată, însă nu m-am ţinut de cuvânt. My bad :(
    Dar, chiar zilele trecute, mi-am amintit de asta. Suntem gând la gând. Neapărat voi scrie un post cu detalii şi imagini.

    Îţi mulţumesc pentru că ai găsit inspiraţia aici... şi abia aştept să văd cum vor ieşi :)

    RăspundețiȘtergere
  3. salut! am 2 fotolii la fel si vreau si eu sa le reconditionez...o intrebare ..aproximativ de cat material ai avut nevoie pentru huse? apropo, ti-au iesit foarte frumoase

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut și mulțumesc! Sincer, nu-mi mai amintesc exact cât material am cumpărat atunci. Cel mai bine e să faci măsurătorile pe foliu sau dacă mai ai husele vechi să le folosești drept exemplu. Eu am făcut husele astfel încât să le pot scoate, dar dacă nu ții cont de asta, cred că e nevoie de mai puțin material. Mult spor!

      Ștergere
    2. si eu vreau la fel...sa fie detasabile. mai am o intrebare...oare din metrajele de la ikea ce sunt pe site acum s-ar potrivi ca si material la acest proiect? ca mi-a placut tare mult un model anume. iar eu sunt tare departe de ikea si as vrea sa comand direct :). multumesc!

      Ștergere
    3. Metraj Ikea am folosit și eu, dar am ales unul mai gros și mai rezistent. Din materialul ce-ți rămâne după croiala huselor, poți face și câteva huse pentru perne sau altceva :)

      Ștergere